MENU
Budynek dworca w zimowej scenerii w widoku od wschodu. Nowe szyny już wstępnie ustawione. Widoczna krzywizna była faktycznie.

Dodał: Krzysztof Bach° - Data: 2021-02-02 00:32:44 - Odsłon: 1349
01 lutego 2021

Data: 2021:02:01 13:22:26   ISO: 1600   Ogniskowa: 18 mm   Aparat: NIKON CORPORATION NIKON D3500   Przysłona: f/16   Ekspozycja: 10/10000 s  


  • /foto/6770/6770415m.jpg
    1899
  • /foto/6814/6814547m.jpg
    1908
  • /foto/5760/5760512m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/352/352183m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/7908/7908358m.jpg
    1913
  • /foto/137/137654m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/3228/3228226m.jpg
    1998
  • /foto/3727/3727306m.jpg
    1998
  • /foto/441/441038m.jpg
    2000
  • /foto/443/443093m.jpg
    2000
  • /foto/150/150234m.jpg
    2003
  • /foto/9896/9896958m.jpg
    2004
  • /foto/9787/9787276m.jpg
    2004
  • /foto/337/337318m.jpg
    2010
  • /foto/386/386405m.jpg
    2011
  • /foto/3301/3301709m.jpg
    2012
  • /foto/5926/5926757m.jpg
    2016
  • /foto/6930/6930272m.jpg
    2017
  • /foto/7562/7562790m.jpg
    2018
  • /foto/8219/8219839m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227389m.jpg
    2019
  • /foto/8905/8905530m.jpg
    2019
  • /foto/8512/8512212m.jpg
    2020
  • /foto/8512/8512235m.jpg
    2020
  • /foto/9146/9146142m.jpg
    2021
  • /foto/9146/9146143m.jpg
    2021
  • /foto/9146/9146146m.jpg
    2021
  • /foto/9146/9146159m.jpg
    2021
  • /foto/9146/9146172m.jpg
    2021
  • /foto/10228/10228362m.jpg
    2022
  • /foto/10228/10228363m.jpg
    2022
  • /foto/10228/10228364m.jpg
    2022
  • /foto/9901/9901160m.jpg
    2022
  • /foto/9892/9892329m.jpg
    2022
  • /foto/9892/9892334m.jpg
    2022
  • /foto/9892/9892350m.jpg
    2022
  • /foto/9890/9890205m.jpg
    2022
  • /foto/9890/9890221m.jpg
    2022
  • /foto/9892/9892436m.jpg
    2022
  • /foto/9896/9896982m.jpg
    2022
  • /foto/10071/10071662m.jpg
    2022
  • /foto/10071/10071670m.jpg
    2022
  • /foto/10072/10072028m.jpg
    2022
  • /foto/10072/10072394m.jpg
    2022
  • /foto/10073/10073446m.jpg
    2022
  • /foto/10073/10073447m.jpg
    2022
  • /foto/10075/10075053m.jpg
    2022
  • /foto/10076/10076098m.jpg
    2022
  • /foto/10076/10076611m.jpg
    2022
  • /foto/10079/10079889m.jpg
    2022
  • /foto/10084/10084203m.jpg
    2022
  • /foto/9899/9899861m.jpg
    2022
  • /foto/9899/9899865m.jpg
    2022
  • /foto/9932/9932205m.jpg
    2022
  • /foto/9915/9915947m.jpg
    2022
  • /foto/10488/10488524m.jpg
    2023
  • /foto/10488/10488525m.jpg
    2023

Krzysztof Bach°

Poprzednie: ul. Szklana Strona Główna Następne: Wielki Śnieżny Kocioł


Piotr Bartkowski | 2021-02-03 21:10:00
Oczywiście, na stacji obsługującej ruch pasażerski pociągami Kolei Dolnośląskich, PKP PLK drugiego toru już nie odtwarzają! Bo a nuż komuś wpadłoby do głowy zrobić tam "mijankę" dla pociągów jadących w przeciwnych kierunkach???
moose | 2021-02-03 21:30:35
Po co? Posterunek ruchowy będzie na Sobótce Zachodniej - tam będzie główny ruch na LK 285.
Krzysztof Bach | 2021-02-04 03:58:58
Na tej linii zawsze był jeden tor. Mijanka będzie w Strzeblowie (Sobótce Zachodniej) tak jak było zawsze. Peron prawie gotowy . Chociaż jeszcze w latach 70 XX w. w awaryjnych sytuacjach (spóźnieniach), składy mijały się też w Sobótce.
Piotr Bartkowski | 2021-02-10 19:32:58
Choćby na tym zdjęciu widać rampę załadunkową! Tylko proszę nie pisać, że Niemcy zbudowali ją ot, tak sobie, bez poprowadzenia pod nią żadnego toru...
moose | 2021-02-10 20:01:27
Proszę pokazać mi choć jedną rampę w promieniu 150 km od Sobótki która jest wykorzystywana obecnie przez kolej i jej klientów. Śmiało.
Piotr Bartkowski | 2021-02-11 21:43:36
Brak spedycji towarowej raczej nie jest przeciwwskazaniem dla budowy drugiego toru na stacji...
moose | 2021-02-12 14:47:39
To po co budować drugi tor zatem? Przewidujesz zagęszczenie ruchu i zwiększenie potoków podróżnych? To powinno wynikać ze studium wykonalności. Po to się to robi, żeby wiedzieć jakie są jednostki osadnicze w promieniu 1 km/20 minut drogi od stacji, jaki jest poziom motoryzacji mieszkańców, jakie są usługi w zasięgu "pierwszej mili" od stacji. Na tej podstawie ustala się z organizatorem przewozów (tu UMWD) proponowaną ilość kursów i na tej podstawie planuje się przepustowość szlaku i ewentualne mijanki, posterunki ruchu. Tu jak widać uznano, że pociągi nie będą kończyć biegu w Sobótce tylko będą pokonywać całą trasę z Wrocławia do Świdnicy, a w ruchu wystarczy że będą kursować dwa lekkie pojazdy szynowe, które będą mijać się albo w Sobótce Zachodniej, albo w Kobierzycach.
moose | 2022-06-05 12:35:21 | edytowany: 2022-06-05 12:36:03
W poniedziałkowe przedpołudnie, 6 czerwca od godz. 10 do 12, na stacji Sobótka Koleje Dolnośląskie organizują festyn z okazji uruchomienia linii 285 z pokazem hybrydy, która wjedzie o godzinie 10:30. Regularne połączenia na linię 285 wracają już w niedzielę, 12 czerwca.